All you need: Peace & Love & Dogs

AYN

Újrahasznosított kutyás cuccok

2017. február 20. - H ©

Szeretem a divatot és szeretem a stílusos, egyedi cuccokat. Ugyanakkor végtelenül szeretem a természetet is, így nem vagyok (már) tagja annak a bizonyos fogyasztói társadalomnak, aki mindent ész nélkül vásárol.

Persze nem tagadom, hogy képes vagyok néha akár magas árat is kifizetni egy-egy ruhadarabért, de előszeretettel böngészem a használt ruhakereskedések kínálatát is. Így született meg a gondolat, hogy létrehozzak egy újrahasznosított kutyadivat márkát, amely elsősorban használt farmernadrágokból készül.

Ezek mellett készítek meg egy ún. "Bicolore" tréning kollekciót is, amely ideális közepes- és nagyméretű kutyák kiképzéséhez.

Fontos tudni, hogy az általam készített nyakörvek és pórázok, bár divatterméknek számítanak, de minden esetben olyan erős alapanyagokból készülnek, hogy mind, mind alkalmasak úgy hétköznapi-, mint tréning felhasználásra.    

Etsy shop elérhetősége: n

A fenti shop időközben megszüntetésre került, az AYN - All You Need weboldalát ITT éred el: http://ayn.mozello.hu/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://allyouneed.blog.hu/api/trackback/id/tr4012276521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása